Butikens påverkan och kundens upplevelse



HEJ!
Läser en bra krönika om butikens möjligheter.
Eftersom jag brinner för bra kommunikation i alla dess former, berör denna krönika mig, extra.
Tänk vad enkelt det skulle vara för en butik att involvera, bjuda lite mer på sig själva, komma med fina tips. Det skulle ge så mycket tillbaka till butikerna, de skulle kunna beröra kundens hjärta och hjärna, mer.
Vilket ger slantar i slutänden, lojala kunder som gillar, pratar med andra.

En annan enkel sak, tänk att använda tre bokstäver, sätta ihop dessa och säga ordet: HEJ! Att det ordet kan göra så stor skilllnad, gäller i alla sammanhang! Vad jag vet kan alla ordet HEJ, det är väl dags att använda det mer Sverige, vi är sämst på det..

HEJ,
Idag fortsätter vi hos Gure Group bl a hjälpa Wienercaféet spetsa till kommunikationslogistiken av butiks-/cafédelen, den informationen vi möts av i det "tysta" (skyltning, menyer, var varorna visas på disken mm), påverkar även det försäljningen och kundnöjdheten. Jag brinner för när våra kunder lyckas, när deras kunder känner upplevelsen vi skapar tillsammans med våra kunder, det ger mig lycka.

Ha en fin dag!/Carina
carina@guregroup.se 0739-282005